The Notebook!

Ahhhhh! Vad jag har blivit dålig på att blogga!! Har typ inget intressant att skriva om längre... :( Ska försöka bli bättre ! :)


2 bilder från helgen! Bästa Maja och Ester sov över @ my place :D Så jäkla kul, Kollade hela Diselråttor & Sjömansmöss julkalendern , the Proposal , The Notebook typ ..... :D





The Notebook!

Seriously, har du inte sett den, spring och hyr den med en gång (eller kolla på datorn eller whatever :P)! Men man måste se den! De flesta har säkert sett den eftersom det är en väldigt känd film, men har du inte sett den måste du göra det snart

Jag grät från början till slut, har nog inte gråtit så mycket i hela mitt liv sammanlagt som jag grät när jag såg den. hur sorglig som helst!

Den får 5/5 stjärnor av mig!




Kommentarer
Postat av: Ester

Söta tjejer asså..

Men grymt kul och mysigt var det! måste absolut göras om!! Saknar dig! Puuss ♥

2011-11-02 @ 21:01:53
URL: http://esterz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Måste se den! :)

2011-11-02 @ 22:33:51
URL: http://hannakarlssson.blogg.se/
Postat av: MAJA

Buuuhuuuuuu!

2011-11-03 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0