Sometimes...

BLÄÄÄÄ! Nu har jag vart jätte dålig på att blogga igen!! Förlååt! Ska ha massa redovisningar och prov denna veckan som jag har vart tvungen att plugga till, plus en massa innebandy. :P

Fotografering med laget i Lördags. Fick se grupp bilden lite snabbt på datorn och den va värsta fail! Alla med blont hår hade typ fått rött och några va jätte bleka i ansiktet och andra va super bruna -.- Blää

Efter det var det direkt intill stan med Finaste Ester (Hennes blogg hittar du HÄR) Super kul hade vi, och jag köpte denna fina stickade tröjjan på Vero Moda:



Jag hatar mig själv för att jag lägger upp web cam bilder på bloggen! Har alltid vart imot det men jag hinner verkligen inte fiska upp systemen och ta fina bilder :( Förlååt för det också!

Men iallafall, när vi va på stan såg vi en banner efter ett flyplan där det stog "Michaela vill du gifta dig med mig" på. Såå sjukt gulligt!! Verkligen hur gulligt som helst! Läste idag i tidningen om det också, tjejen (altså Michaela) hade tydligen inte fattat först att det var henne det handlade om. Hon och hennes pojkvän hade haft piknik och han hade ba, "Men kolla vad står det där?" Såå uuurgulligt!

Stort tummen upp till han som gjorde det för sin flickvän!

Kommentarer
Postat av: sasse

gillar tröjan :)

2011-10-11 @ 09:38:09
URL: http://sasseswoorld.wordpress.com
Postat av: emma

Ålskar både tröjan och halsbandet! Vart har du köpt dom? :)

2011-10-19 @ 18:48:03
URL: http://emmajuth.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0